Politie wil dienstverlening verbeteren en meer maatwerk leveren in het burgercontact en zichtbaarheid vergroten.

donderdag 26 januari 2017

Tubbergen - De politie in de gemeente Tubbergen gaat met ingang van 1 februari a.s. als proef voor een periode van 5 maanden op een andere manier werken. Dit om de zichtbaarheid (meer politie op straat) van de politie in de gemeente Tubbergen te vergroten en om beschikbaar te zijn voor u op momenten dat het u uitkomt. De politie hanteert voor het politieservicepunt in het gemeentehuis geen vaste openingstijden meer. U wordt geadviseerd om eerst te bellen met de politie, via 0900-8844, voordat u het servicepunt bezoekt. Samen overleggen we wat in uw situatie de best passende mogelijkheid is.

De politie in Tubbergen merkt dat steeds minder mensen het politieservicepunt bezoeken. Oorzaken hiervan zijn o.a. dat het politieservicepunt geopend is op tijden dat het u niet uitkomt en dat u voor gevonden of verloren voorwerpen en de vermissing van een reisdocument terecht kunt bij de gemeente en niet meer bij de politie.

Om de dienstverlening te verbeteren is in overleg met de gemeente Tubbergen besloten om geen vaste openingstijden meer te hanteren voor het politieservicepunt. De vaste uren waarop de politiemedewerkers gepland stonden om te werken vanuit het politieservicepunt in Tubbergen worden nu ingezet op andere plekken binnen de gemeente Tubbergen.

Door de huidige technische middelen kunnen agenten op iedere plek aangiftes opnemen –ook bij u thuis- en andere werkzaamheden verrichten. Agenten zijn hierdoor fysiek meer aanwezig op straat in de wijken en dorpskernen. Het streven is om u van dienst te zijn op tijden en op locaties die voor u goed uitkomen.

U kunt met uw vraag, melding, aangifte of klacht op verschillende manieren, 24 uur per dag, contact opnemen met de politie in Tubbergen.

-Telefonisch via 112 (spoed) en via  0900-8844 (voor alle andere zaken waarvoor u contact met de politie wilt);

-Via internet www.politie.nl;

-Via de intercom bij het politiesteunpunt.

Bij de ingang van het politieservicepunt is een intercom bevestigd. Met een druk op de knop wordt u doorverbonden met een politiemedewerker, waarmee u verdere afspraken kunt maken. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat u in de wachtruimte in het gemeentehuis met een kopje koffie plaatsneemt en dat een politiemedewerker naar het politieservicepunt komt, dat er een bezoekafspraak bij u thuis of op een andere locatie wordt gepland of dat er een advies wordt gegeven waarbij een bezoekmoment niet nodig is. We willen u graag optimaal van dienst zijn.

Bezoekadres

Politiesteunpunt

Raadhuisplein 1 (gemeentehuis)

7651 CV  Tubbergen

Postadres

Postbus 618

7300 AP Apeldoorn

Telefoon

0900-8844

112 bij spoed

Fax

053-4555325

Website

www.politie.nl

bron: politie.nl | Categorie: verkeersdelict


2017 - StraatInfo.nl
Misdaad in Reutum | 112 alarmeringen Reutum | Goedkoop Tanken in Reutum | Supermarkten in Reutum | Weerbericht Reutum